BUSINESS CARD

KURSUS ASAS PENGURUSAN DAN RAWATAN TERNAKAN KAMBING AKAN KEMBALI!!!

Assalammualaikum dan selamat sejahtera,

Pelaburan minimum yang bakal anda keluarkan untuk memulakan ternakan kambing sekurangnya RM10k. Ada antara bakal penternak yang mengeluh kerana yuran yang kami kenakan terlalu mahal. Tapi fikirkanlah semula dengan jumlah pelaburan yang bakal anda laburkan dengan yuran untuk menyertai kursus ini...tidak sampai atau kurang dari 4%. Jadi fikirkanlah ilmu yang bakal diperolehi dalam kursus kami ini nanti...lakukan langkah yang bijak...jangan salahgunakan modal anda...kami akan berkongsi pengalaman dalam ternakan ini....telefon segera untuk pengesahan tempat.
TARIKH : AKAN DIBERITAHU KELAK

TEMPAT KURSUS:

1) AGROBANK DEVELOPMENT INSTITUTE ( ABADI ) ( Lot 7 Persiaran Institusi, 43000 Kajang, Selangor )

2) KANDANG DE KEBUN SDN BHD, PULAU MERANTI, PUCHONG, SELANGOR.

TEMPAT TINGGAL:
AGROBANK DEVELOPMENT INSTITUTE ( ABADI ) ( Lot 7 Persiaran Institusi, 43000 Kajang, Selangor )

MAKAN/MINUM: DISEDIAKAN SEPANJANG KURSUS

MASA : 8.30 AM SEHINGGA 11.00 MALAM.

PENYERTAAN : TERBUKA KEPADA YANG BERMINAT. SIJIL DISEDIAKAN. SIJIL DARI JABATAN KERAJAAN.

YURAN : RM450

PESERTA : 20 ORANG SAHAJA

HUBUNGI : EN KHAIRUDIN (016-220 2425), PN SARAH (016-322 0466), EN TALIB (019-276 6102) EN. AMIN (016-2201549)

SILA TELEFON KAMI DENGAN SEGERA UNTUK BORANG PENYERTAAN DAN PENGESAHAN TEMPAT. SIJIL PENYERTAAN DISEDIAKAN!!!!

PLEASE LEAVE YOUR FEEDBACK/COMMENT HERE

Name:
Email Address:
Phone No
Your Message

AMINAGROTECH FARM 013-222 9976
Nak dapatkan $10 free? Hanya daftar sahaja. Tak perlu keluarkan wang. Tak salah kalau mencuba benda percuma ni. Jangan tunggu lagi! Lawat pasifincome

HUBUNGI KAMI SEGERA UNTUK SEBARANG PERTANYAAN MENGENAI TERNAKAN..TALIAN HAYAT 24 JAM!!

Tuesday, May 13, 2008

KUMPULAN PERTAMA LAHIR DI PUSAT TERNAKAN MINI BOER REMBAU!!

Berapa berat daaa anak kambing ni...baru sebulan nih...

Bro..gigi ko dah tumbuh ke nak makan rumput tu??

Geng...boleh tumpang tak? Aku nak lari dari kandang ni...

Kambing bersenam waktu pagi....

Yang lain takmo makan ke??

Assalammualaikum dan selamat sejahtera...


Macam mana dengan gambar anak kambing kat bawah ni?? Terperanjat saya...sebab usia baru sebulan...badan masing-masing adalah di luar jangkaan saya....dan saya tahu...ini satu tanggungjawab yang berat untuk memastikan kelahiran seterusnya kan mendapat baka yang sebegini....so saya telah merancang beberapa projek yang akan dijalankan untuk memastikan baka kami di Rembau akan sentiasa menjadi yang terbaik di antara semua penternak yang menghasilkan baka yang sama bagus....satu tugas yang berat kerana semestinya selepas ini orang akan memantau perkembangan projek saya ini dan mereka semestinya ingin melihat kejayaan saya menghasilkan baka yang baik seterusnya pada kelahiran akan datang...InsyaALLAH...


Tapi saya percaya...ramai lagi penternak di luar sana yang mempunyai baka yang lebih baik...dan saya berharap...satu hari nanti kita tak perlu mengimport lagi baka kambing dari Australia atau mana2 negara kerana kita sendiri mampu menghasilkan baka yang bagus....sebenarnya jika anda melihat sendiri baka kambing yang baru sampai di KLIA...anda sendiri tidak percaya sekiranya harganya boleh mencecah ribuan ringgit...dan untuk pengetahuan sahabat semua...kambing dari Australia yang kebanyakannya berumur 6 bulan ke atas..beratnya cuma 25-30 kgdan tidak hairanlah dulu masa saya baru beli kambing ni semua...kami semua masih boleh memikul kambing tersebut di atas badan...berbeza dengan anak kambing saya yang baru 6 bulan...yang beratnya sudah hampir mencecah 40 kg....so di sini kita dapat lihat...yang kita sendiri boleh menghasilkan baka yang baik tanpa bergantung dari negara luar...


Dan harapan saya semoga sahabat yang lain juga akan terus bersemangat memulakan/menjalankan projek ternakan ini....kalau saya boleh...anda juga boleh!!! Jumpa lagi.

3 comments:

Anonymous said...

Salam,

mesti boleh, semangat tu ... InsyaAllah akak doakan khairul akan berjaya menjadi pembekal baka,terima kasih diatas layanan semasa dikandang de'kebun dengkil,kandang dirembau dah boleh melawat ke? kak jah.

samdaddycool said...

woww... puashati anak kmbg sebulan camtu...

zool said...

Seronoknya tgk .. Banyak betul kambing ye...
Saya setakat mampu bergambar dengan kambing je ..
Takpe tengah buat projek cacing dulu.. Kalau sukses baru masuk ke era kambing plak

 

blogger templates | Make Money Online